Okey semua, hari ni nak ajar pada korang untuk hasilkan posting "Soft sell". Caranya mudah sahaja, korang hanya perlu kongsikan apa sahaja aktiviti harian anda di profile sosial media anda, tak kiralah di facebbok ke, instagram ke.
.
Aktiviti apa pun boleh, memasak ke, mengemas ke, berjoging ke...
.
Yang penting rajinkan diri korang ambil sekeping dua gambar aktiviti korang tu, jadi korang boleh gunakan dan olahkan menjadi perkongsian cerita pada umum.
.
Dalam Soft sell, kita janganlah buat perkongsian terlalu KERAS macam memaksa prospek untuk beli produk kita, tetapi dalam Hard Sell kita memang kena paksa mereka beli dari kita. Yang ni nnt saya kongsikan caranya. Apa-apa pun kita fokus untuk hasilkan posting Soft sell dulu.
.
Bawah ni antara contoh ayat yang sesuai untuk kita jalankan teknik ini :
.
.
Selamat pagi semua,
Apakabar korang? Semuga sihat hendaknya...
Hari ni aku nak kongsi sikit dekat korang...
Hari ni aku dapat joging lebih dari apa yang aku mampu memang tak sangka,
Biasanya aku lari 4-5 km je tu pun dah sempot kena berjalan je,
Tapi pagi ni lain macam lak boleh pergi 10-12 km tak sedar aku.
Ni semua sebab aku nyoyot ntdot la ni pagi tadi...
Patut la orang cakap produk ni bagus, tak sia-sia aku beli 2 kotak hari tu.
Korang kalau berminat boleh PM aku, mmg bagus produk ni...
.
.
#Ntdot
.
.
Bagaimana, faham tak? senang cerita ayat yang digunakan jangan nampak sangat yang kita ni nak menjual. ikut kretiviti korang untuk hasilkan penceritaan.
.
Good luck semua...
Korang boleh share ayat yang korang hasilkan di ruangan komen, nanti saya akan komen...
.
#SIFUcopywriting
Okey semua, hari ni nak ajar pada korang untuk hasilkan posting "Soft sell". Caranya mudah sahaja, korang hanya perlu kongsikan apa sahaja aktiviti harian anda di profile sosial media anda, tak kiralah di facebbok ke, instagram ke. . Aktiviti apa pun boleh, memasak ke, mengemas ke, berjoging ke... . Yang penting rajinkan diri korang ambil sekeping dua gambar aktiviti korang tu, jadi korang boleh gunakan dan olahkan menjadi perkongsian cerita pada umum. . Dalam Soft sell, kita janganlah buat perkongsian terlalu KERAS macam memaksa prospek untuk beli produk kita, tetapi dalam Hard Sell kita memang kena paksa mereka beli dari kita. Yang ni nnt saya kongsikan caranya. Apa-apa pun kita fokus untuk hasilkan posting Soft sell dulu. . Bawah ni antara contoh ayat yang sesuai untuk kita jalankan teknik ini : . . Selamat pagi semua, Apakabar korang? Semuga sihat hendaknya... Hari ni aku nak kongsi sikit dekat korang... Hari ni aku dapat joging lebih dari apa yang aku mampu memang tak sangka, Biasanya aku lari 4-5 km je tu pun dah sempot kena berjalan je, Tapi pagi ni lain macam lak boleh pergi 10-12 km tak sedar aku. Ni semua sebab aku nyoyot ntdot la ni pagi tadi... Patut la orang cakap produk ni bagus, tak sia-sia aku beli 2 kotak hari tu. Korang kalau berminat boleh PM aku, mmg bagus produk ni... . . #Ntdot . . Bagaimana, faham tak? senang cerita ayat yang digunakan jangan nampak sangat yang kita ni nak menjual. ikut kretiviti korang untuk hasilkan penceritaan. . Good luck semua... Korang boleh share ayat yang korang hasilkan di ruangan komen, nanti saya akan komen... . #SIFUcopywriting 🤗
Love
1
0 Comments 0 Shares 3480 Views