Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengguna setia NTDOT.
.
Berita baik untuk anda dimana pihak syarikat berbesar hati untuk melaksanakan Promosi Cabutan Bertuah kali kedua bagi memenuhi permintaan anda.
.
Promosi ini akan bermula pada 26 June sehingga 10 Julai 2024.
.
Untuk melayakkan diri di dalam sesi cabutan ini anda hanya perlu membuat Belian semula 3 kotak NTDOT di dalam tempoh promosi berlangsung.
.
Hadiah yang ditawarkan berupa 10 HADIAH MISTERI yang akan diberikan sewaktu sesi cabutan dilaksanakan.
.
Dapatkan segera produk NTDOT melalui HUB Master rasmi syarikat sahaja. Pastikan anda mendapatkan point untuk di aktifkan pada id/username anda.
.
Untuk ahli yang baru daftar dalam tarikh promosi hanya perlu membuat belian 2 kotak NTDOT sahaja untuk anda layak.
.
Sesi Cabutan akan dimaklumkan selepas promosi tamat.
.
Sekian,
PIHAK PENGURUSAN
NTDOT SOLUTION
😊Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengguna setia NTDOT. . 🎉Berita baik untuk anda dimana pihak syarikat berbesar hati untuk melaksanakan Promosi Cabutan Bertuah kali kedua bagi memenuhi permintaan anda. . 🗓️Promosi ini akan bermula pada 26 June sehingga 10 Julai 2024. . 🛍️Untuk melayakkan diri di dalam sesi cabutan ini anda hanya perlu membuat Belian semula 3 kotak NTDOT di dalam tempoh promosi berlangsung. . 🎁Hadiah yang ditawarkan berupa 10 HADIAH MISTERI yang akan diberikan sewaktu sesi cabutan dilaksanakan. . 🛒Dapatkan segera produk NTDOT melalui HUB Master rasmi syarikat sahaja. Pastikan anda mendapatkan point untuk di aktifkan pada id/username anda. . Untuk ahli yang baru daftar dalam tarikh promosi hanya perlu membuat belian 2 kotak NTDOT sahaja untuk anda layak. . Sesi Cabutan akan dimaklumkan selepas promosi tamat. . Sekian, PIHAK PENGURUSAN NTDOT SOLUTION
0 Comments 0 Shares 530 Views